Güzel İğne Oyası Modelleri

Güzel iğne oyası modelleri seçmek için googlenin altını üstüne getirdim. Kendim için seçtiğim bir kaç iğne oyası modelini de blogumda paylaşayım dedim. İğne oyası yapmak zahmetli ve zaman gerektiren bir uğraşı. İğne oyalarının da bu kadar güzel olmasının nedeni de böyle zahmetli ve emek gerektirdiği içindir. İğne oyasını sevmeyen yoktur. Babaannelerimizin sandıklarında mutlaka iğne oyası yazmalara baş örtüleri bulunur özel günlerde kullanmak için. Annelerimizde sandıklarında bu oyalardan bulunur. Ya bizlerin sandıklarında olmasın mı mutlaka iğne oyası yazmalar ve baş örtülerinde bir düzine olmalı. İğne oyası yapmak için zaman bulamasam da yapan eşimizden dostumuzdan yada ücreti karşılığı birilerine yaptırmak gerekiyor. 2017 yılında en güzel iğne oyası modellerine yer vermek için kolları sıvadım.




Güzel İğne Oyası Modelleri 


Güzel İğne Oyası Modelleri



Güzel İğne Oyası Modelleri

Güzel İğne Oyası Modelleri

Güzel İğne Oyası Modelleri



İğne Oyası Modelleri

İğne Oyası Modelleri

İğne Oyası

İğne Oyası

































Güzel İğne Oyası Modelleri

Sizinle paylaştığım Güzel İğne Oyası Modelleri hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
Güzel İğne Oyası Modelleri, İğne Oyası Örnekleri, İğne Oyası resimleri, 2017 İğne Oyası Modelleri

Çeyizlik İğne Oyası Modelleri