Anasayfa » , » Çikolatalı Helva Topları Tarifi

Çikolatalı Helva Topları Tarifi



Çikolatalı Helva Topları Tarifi



Çikolatalı Helva Topları Malzemeler:

250 gram tereyağ
2 su bardağı un

ŞERBETİ İÇİN:
2,5 su bardağı toz şeker
2,5 su bardağı su

SÜSLEMEK İÇİN:
80 gram bitter çikolata



Çikolatalı Helva Topları Hazırlanışı:

1- Tereğayında, un kokusu çıkana kadar kavurulur.
2- Önceden hazırlanıp soğutulan şerbet içine yavaş yavaş dökülerek hızlıca karıştırılır.
3- Şerbetini çeken helva 15 dakika dinlendirilir.
4- Ardından helvadan küçük parçalar kopartılarak elle yuvarlanır.
6- Helva topları buzdolabına konularak birkaç saat bekletilir.
7- Bitter çikolata benmari usulü eritilir.
8- Helva topları çikolataya bandırılır ardından tekrar buzdolabına konur.
9- Çikolatası donan helvalar soğuk servis edilir.



3 yorum:

  1. Merhaba :) bugun tvde karsilasmistim bu tariflr. Keyifli bir blogunuz var. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuza davetiniz için geldim, bloguma yaptığınız yorumu link içerdiği için yayınlamadım,güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum ayrıca..Blogunuzda iczeyici gadgeti göremedim izlemek için ona gerek var biliyorsunuz üstelik sizin isminizide listemde göremedim.Göz atın isterseniz..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok kolay ve güzel bir tarif. En kısa zamanda ben de deneyeceğim. Nursel'in mutfağını bir ara ben de çok izlerdim şimdilerde pek fırsatım olmuyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil